Zabrze, dn. 18.07.2023r

Zapytanie ofertowe

Zamawiający:

PZD Stowarzyszenie Ogrodowe w Warszawie

Rodzinny Ogród Działkowy im. M.C. Skłodowskiej

ul. Gdańska

41-800 Zabrze

NIP 648-233-99-11

Przedmiot Zamówienia:

Przedmiotem przetargu jest wykonanie odwadniania i utwardzenie alei ogrodowej w ROD „M.C. Skłodowskiej” w Zabrzu zgodnie z zakresem określonym w projekcie. Projekt możliwy do wglądu w biurze ROD po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznie pod numerem telefonu 513-036-946. Wykonawca obowiązany będzie do zatrudnienia na swój koszt Kierownika Budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi zgodnie z zapisami zawartymi w Ogólnych warunkach zamówienia i pozostałymi wymaganiami prawnymi oraz do spełnienia w ramach przedstawionej oferty cenowej wymagań realizacyjnych i powykonawczych. Przewidywane prace obejmują wykonanie robót zgodnych z załączonym przedmiarem robót

Ofertę należy złożyć podając kwotę brutto (z 23% VAT) z jednoczesnym potwierdzeniem terminu. Przewidywany zakres całościowych prac winno wykonać w terminie do 30.09.2023r Celem zamówienia jest wykonanie odwadniania i utwardzenie alei ogrodowej przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej.

Miejsce wykonania usługi:

PZD Stowarzyszenie Ogrodowe w Warszawie

Rodzinny Ogród Działkowy im. M.C. Skłodowskiej

ul. Gdańska

41-800 Zabrze

 

 Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę brutto;
  2. Warunki gwarancji i rękojmi;
  3. Wykonanie wykopów (zalecane wykopy ręczne) celem ułożenia rur drenażowych 100 (180mb) oraz ⌀ 200 (20mb) zgodnie z wykonanym projektem;
  4. Zamontowanie dwóch studni kanalizacji deszczowej 350;
  5. Zasypanie wykopu odpowiednim kamieniem i ziemią, zgodnie z projektem;
  6. Utwardzenie powierzchni alejek odpowiednim materiałem- tłuczniem;
  7. Udzielenie gwarancji na wykonanie odwodnienia 36 miesięcy;
  8. Termin płatności po dokonaniu odbioru (35 dni);
  9. Czas realizacji zamówienia do dnia 31.09.2023;
  10. Wskazanie osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia.

 

Utrudnienia:

-       instalacja wodna zasilająca działki;

-       instalacja elektryczna zasilająca altany ogrodowe;

-       konieczność kopania ręcznego;

-       wąska alejka o szerokości 1 m.

Projekt odwodnienia do wglądu po wcześniejszym umówieniu spotkania Kontakt:
Marek Pawlik tel. 513-036-946

Kryterium oceny ofert:

-       cena (należy podać cenę brutto) – kryterium podstawowe;

-       udokumentowane oświadczenie (należy załączyć referencje);

-       kryterium dodatkowe: termin wykonania robót – kryterium potwierdzające wskazaną datę wykonania robót.

Termin i miejsce składania ofert:

Oczekujemy na oferty do dnia 03.08.2023 w biurze ROD im. M.C. Skłodowskiej mieszczącym się w Zabrzu przy ul. Gdańskiej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu 513-036-946. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie przez Komisję w dniu 04.08.2023 o godzinie 17-tej. Wybrany wykonawca w drodze przetargu zostanie poinformowany o wyborze telefonicznie.

Ogólne warunki zamówienia:

-     Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium;

-     Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dokument uwiarygodniający należy dołączyć do złożonej oferty);

-     Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności budowlanej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych (dokumenty uwiarygodniające należy dołączyć do złożonej oferty wraz z oświadczeniem osoby o podjęciu się obowiązków w przypadku wyboru oferty);

-     wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi aktualne zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami z ZUS i z Urzędu Skarbowego;

-     nie dopuszcza się do realizacji robót objętych umową przez inne podmioty niż wybrany Wykonawca (nie dopuszcza się podwykonawstwa);

-     roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót;

-     dokumentacja powykonawcza powinna być wykonana w ilości dwóch egzemplarzy;

-     prace powinny być wykonane w zakresie objętym umową najpóźniej do dnia 30.09.2023;

-     gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy od dokonania odbioru robót.

-     płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 35 dniowym terminem płatności;

-     wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny pokrywa Wykonawca;

-     Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania zadania;

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny;

Dokumenty.

Wykonanie odwadniania i utwardzenie alei