ROD Szarotka Gliwice - wykonanie odwadniania i utwardzenie alei ogrodowej
ROD „Szarotka” Gliwice – wykonanie odwadniania i utwardzenie alei ogrodowej
Ogłoszenie
W związku z zamiarem wykonania odwadniania i utwardzenia alei ogrodowej w ROD „Szarotka” w Gliwicach ogłasza przetarg na realizację robót na terenie Ogrodu.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest wykonanie odwadniania i utwardzenie alei ogrodowej w ROD „Szarotka” w Gliwicach zgodnie z zakresem określonym w treści ogłoszenia. Wykonawca obowiązany będzie do zatrudnienia na swój koszt Kierownika Budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi zgodnie z zapisami zawartymi w Ogólnych warunkach zamówienia i pozostałymi wymaganiami prawnymi oraz do spełnienia w ramach przedstawionej oferty cenowej wymagań realizacyjnych i powykonawczych. Przewidywane prace obejmują wykonanie robót zgodnych z załączonym przedmiarem robót
(ZAŁĄCZNIK –PRZEDMIAR).
Ofertę należy złożyć podając kwotę brutto (z 23% VAT) z jednoczesnym potwierdzeniem terminu.
Przewidywany zakres całościowych prac winno wykonać w terminie do 30.09.2023r
Celem zamówienia jest wykonanie odwadniania i utwardzenie alei ogrodowej przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej.
Ogólne warunki zamówienia:
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dokument uwiarygodniający należy dołączyć do złożonej oferty);
- Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie dróg, chodników, alei o wartości minimum 50 000 zł brutto - w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego (dokument uwiarygodniający należy dołączyć do złożonej oferty);
- Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności budowlanej
w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych (dokumenty uwiarygodniające należy dołączyć do złożonej oferty wraz z oświadczeniem osoby o podjęciu się obowiązków w przypadku wyboru oferty);
- wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi aktualne zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami z ZUS i z Urzędu Skarbowego.
- nie dopuszcza się do realizacji robót objętych umową przez inne podmioty niż wybrany Wykonawca (nie dopuszcza się podwykonawstwa);
- roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót.
- dokumentacja powykonawcza powinna być wykonana w ilości dwóch egzemplarzy;
- prace powinny być wykonane w zakresie objętym umową najpóźniej do dnia 30.09.2023.
- gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy od dokonania odbioru robót.
- płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 14 dniowym terminem płatności.
- wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny pokrywa Wykonawca.
- Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania zadania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny.
Kryterium oceny ofert:
- cena (należy podać cenę brutto) – kryterium podstawowe.
- udokumentowane oświadczenie (należy załączyć referencje)
- kryterium dodatkowe: termin wykonania robót – kryterium potwierdzające wskazaną datę wykonania robót.
Oferty prosimy składać mailowo: szarotka.gliwice@gmail.com lub w biurze ROD „Szarotka” w Gliwicach, ul. Pszczyńska 122 w czwartki w godzinach od 16:00 do 17:00 lub na adres korespondencyjny: Maria Pierz 44-122 Gliwice, ul. Kusocińskiego 2/11 z dopiskiem konkurs ofert: odwadnianie i utwardzenie alei
ogrodowej „Szarotka” Gliwice do dnia 24 lipca 2023 roku
Oferty powinny zawierać dane firmy umożliwiające jej pełną identyfikację (NIP, Regon, KRS/wpis do ewidencji) i powinny być podpisane
przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółów prac i wglądu do dokumentacji można uzyskać bezpośrednio pod
numerem telefonu
692-453-401- Prezes zarządu ROD „Szarotka” Maria Pierz
Dokumenty.
przedmiar szczegółowy |
ogłoszenie |