ROD „WYPOCZYNEK” w ZABRZU – Wykonanie drenażu wód opadowych na terenie Ogrodu.

 

PZD Stowarzyszenie Ogrodowe w Warszawa.

ROD „Wypoczynek” w Zabrzu

ul Ogrodowa

41-803 Zabrze

NIP 648 23 16 146

 

OGŁOSZENIE

 

Zarząd ROD „Wypoczynek” rozpisuje przetarg na realizację zadania budowlanego polegającego na wykonaniu remontu drenażu odwadniającego na terenie ROD „Wypoczynek” w Zabrzu przy ul Ogrodowej.

 

Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest remont drenażu wód opadowych, polegającego na wymianie uszkodzonych elementów drenażu – rura PCV fi 100 ok. 100mb na głębokość 400mm wraz z przyłączem do istniejącego odwodnienia oraz wymianie dwóch (2szt) studzienek odwadniających z rury karbowanej fi 600 mm wraz z pokrywami oraz utwardzenie terenu i położenie kostki chodnikowej na podsypce ok 40m kw.

Utylizacja odpadów po stronie wykonawcy.

Wykonawca zapewnia sprzęt i zakup materiału niezbędnego do wykonania prac remontowych.

Prowadzone prace remontowe muszą zagwarantować pełne bezpieczeństwo dla działkowców i osób postronnych.

Technologię prac remontowych należy uzgodnić z Zarządem ROD Wypoczynek.


Wykonawca obowiązany będzie do zatrudnienia na swój koszt Kierownika Budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi zgodnie z zapisami w ogólnych warunkach zamówienia i pozostałymi wymaganiami prawnymi oraz do spełnienia w ramach przedstawionej oferty cenowej wymagań realizacyjnych i powykonawczych.

 

TERMIN WYKONANIA: do 31.09.2023.

 

Cel zamówienia.

Celem zamówienia jest wykonanie remontu poprzez wymianę uszkodzonych elementów odwodnienia z zastosowaniem certyfikowanych materiałów na realizację zadania i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo – powykonawczej (łącznie z oświadczeniem Kierownika Budowy).

 

Ogólne warunki zamówienia:

a)      Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

b)     Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków (dokument uwiarygadniający należy dołączyć do złożonej oferty).

 

Zamknięte koperty zawierające ofertę na przedmiotowe zadanie należy składać w biurze Zarządu w poniedziałki od godz. 16.30 do godz. 18.00. lub wrzucić do skrzynki umieszczonej na drzwiach biura Zarządu ROD Wypoczynek Domu Działkowca (mała świetlica na terenie Ogrodu) do dnia 10.07.2023.

Nr telefonu 509 995 661 ADAM BOGUMIŁ.

 

Oferta winna zawierać dane firmy umożliwiającą jej pełną identyfikacje (NIP, Regon, KRS/ wpis do ewidencji) i powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

Należy podać nr telefonu lub emaila, do osoby upoważnionej.

Otwarcie kopert i wybór firmy najkorzystniejszej cenowo nastąpi w dniu 17.07.2023.

Wybrana firma zostanie poinformowana do dnia 28.07.2023. na emaila i SMS.

Dodatkowe szczegóły dotyczące wykonania zadania można uzyskać bezpośrednio pod nr telefonu jw.

Zarząd ROD „Wypoczynek” zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.

   

Dokumenty na wykonanie remontu remontu drenażu odwadniającego

Wykonanie remont drenażu odwadniającego