ROD M.C. Skłodowskiej - wykonanie odwadniania i utwardzenie alei
Zabrze, dn. 18.07.2023r
Zapytanie ofertowe
Zamawiający:
PZD Stowarzyszenie Ogrodowe w Warszawie
Rodzinny Ogród Działkowy im. M.C. Skłodowskiej
ul. Gdańska
41-800 Zabrze
NIP 648-233-99-11
Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest wykonanie odwadniania i utwardzenie alei ogrodowej w ROD „M.C. Skłodowskiej” w Zabrzu zgodnie z zakresem określonym w projekcie. Projekt możliwy do wglądu w biurze ROD po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznie pod numerem telefonu 513-036-946. Wykonawca obowiązany będzie do zatrudnienia na swój koszt Kierownika Budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi zgodnie z zapisami zawartymi w Ogólnych warunkach zamówienia i pozostałymi wymaganiami prawnymi oraz do spełnienia w ramach przedstawionej oferty cenowej wymagań realizacyjnych i powykonawczych. Przewidywane prace obejmują wykonanie robót zgodnych z załączonym przedmiarem robót
Ofertę należy złożyć podając kwotę brutto (z 23% VAT) z jednoczesnym potwierdzeniem terminu. Przewidywany zakres całościowych prac winno wykonać w terminie do 30.09.2023r Celem zamówienia jest wykonanie odwadniania i utwardzenie alei ogrodowej przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej.
Miejsce wykonania usługi:
PZD Stowarzyszenie Ogrodowe w Warszawie
Rodzinny Ogród Działkowy im. M.C. Skłodowskiej
ul. Gdańska
41-800 Zabrze
Oferta powinna zawierać:
- Cenę brutto;
- Warunki gwarancji i rękojmi;
- Wykonanie wykopów (zalecane wykopy ręczne) celem ułożenia rur drenażowych ⌀ 100 (180mb) oraz ⌀ 200 (20mb) zgodnie z wykonanym projektem;
- Zamontowanie dwóch studni kanalizacji deszczowej ⌀ 350;
- Zasypanie wykopu odpowiednim kamieniem i ziemią, zgodnie z projektem;
- Utwardzenie powierzchni alejek odpowiednim materiałem- tłuczniem;
- Udzielenie gwarancji na wykonanie odwodnienia 36 miesięcy;
- Termin płatności po dokonaniu odbioru (35 dni);
- Czas realizacji zamówienia do dnia 31.09.2023;
- Wskazanie osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia.
Utrudnienia:
- instalacja wodna zasilająca działki;
- instalacja elektryczna zasilająca altany ogrodowe;
- konieczność kopania ręcznego;
- wąska alejka o szerokości 1 m.
Projekt odwodnienia do wglądu po wcześniejszym umówieniu spotkania Kontakt:
Marek Pawlik tel. 513-036-946
Kryterium oceny ofert:
- cena (należy podać cenę brutto) – kryterium podstawowe;
- udokumentowane oświadczenie (należy załączyć referencje);
- kryterium dodatkowe: termin wykonania robót – kryterium potwierdzające wskazaną datę wykonania robót.
Termin i miejsce składania ofert:
Oczekujemy na oferty do dnia 03.08.2023 w biurze ROD im. M.C. Skłodowskiej mieszczącym się w Zabrzu przy ul. Gdańskiej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu 513-036-946. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie przez Komisję w dniu 04.08.2023 o godzinie 17-tej. Wybrany wykonawca w drodze przetargu zostanie poinformowany o wyborze telefonicznie.
Ogólne warunki zamówienia:
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium;
- Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dokument uwiarygodniający należy dołączyć do złożonej oferty);
- Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności budowlanej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych (dokumenty uwiarygodniające należy dołączyć do złożonej oferty wraz z oświadczeniem osoby o podjęciu się obowiązków w przypadku wyboru oferty);
- wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi aktualne zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami z ZUS i z Urzędu Skarbowego;
- nie dopuszcza się do realizacji robót objętych umową przez inne podmioty niż wybrany Wykonawca (nie dopuszcza się podwykonawstwa);
- roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót;
- dokumentacja powykonawcza powinna być wykonana w ilości dwóch egzemplarzy;
- prace powinny być wykonane w zakresie objętym umową najpóźniej do dnia 30.09.2023;
- gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy od dokonania odbioru robót.
- płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 35 dniowym terminem płatności;
- wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny pokrywa Wykonawca;
- Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania zadania;
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny;
Dokumenty.
Wykonanie odwadniania i utwardzenie alei |