ROD 1000- lecia - utwardzenie alei ogrodowej
Zaproszenie do złożenia ofert
Zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu Województwa Śląskiego
Rodzinny Ogród Działkowy 1000- lecia w Zabrzu realizuje Zadanie na rok 2025
"utwardzenie alei ogrodowej"
W związku z zamiarem utwardzenie alei ogrodowej w ROD „1000 - lecia” w Zabrzu ogłasza przetarg na realizację robót na terenie Ogrodu.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest wykonanie utwardzenie alei ogrodowej w ROD 1000 - lecia w Zabrzu zgodnie z zakresem określonym w treści ogłoszenia.
Przewidywane prace obejmują wykonanie robót zgodnych załączonym przedmiarem robót (ZAŁĄCZNIK – PRZEDMIAR).
Ofertę należy złożyć podając kwotę brutto (z 23% VAT) z jednoczesnym potwierdzeniem terminu.
Przewidywany zakres całościowych prac winno wykonać w terminie od 01.07.2025 r. do 30.09.2025 r.
Celem zamówienia jest utwardzenie alei ogrodowej przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej
Ogólne warunki zamówienia:
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie dróg, chodników, alei o wartości minimum 80 000 zł brutto - w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego
- Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi aktualne zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami z ZUS i z Urzędu Skarbowego.
- Nie dopuszcza się do realizacji robót objętych umową przez inne podmioty niż wybrany Wykonawca (nie dopuszcza się podwykonawstwa);
- Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót.
- Dokumentacja powykonawcza powinna być wykonana w ilości trzech egzemplarzy;
- Prace powinny być wykonane w zakresie objętym umową najpóźniej do dnia 30.09.2025 r.
- Gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy od dokonania odbioru robót.
- Płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 14 dniowym terminem płatności.
- Wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny pokrywa Wykonawca.
- Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania zadania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny.
Kryterium oceny ofert:
- Cena (należy podać cenę brutto) – kryterium podstawowe.
- Udokumentowane oświadczenie (należy załączyć referencje)
- kryterium dodatkowe Termin wykonania robót – kryterium potwierdzające wskazaną datę wykonania robót.
- Oferty prosimy składać mailowo adamiela@onet.pl przesyłać lub dostarczyć osobiście na adres siedziby do dnia 01.06.2025 roku Oferty powinny zawierać dane firmy umożliwiające jej pełną identyfikację (NIP, Regon, KRS/wpis do ewidencji) i powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółów prac i wglądu do dokumentacji można uzyskać bezpośrednio pod numerem telefonu
661 221 800 (Prezes ROD)
Dokumenty.
![]() |
![]() |
przedmiar szczegółowy |
utwardzenie alei ogrodowej |