ROD Malina - Modernizacja i utwardzenie parkingu
Zaproszenie do złożenia ofert
Zarząd ROD „Malina” w Zabrzu
Ogłasza przetarg na realizację zadania:
„ Modernizacja i utwardzenie parkingu”
Opis przedmiotu zamówienia i jego zakres wraz z wymaganiami technicznymi
- I. Opis przedmiotu zamówienia:
- 1. Przedmiot zamówienia
Modernizacja i utwardzenie parkingu
1. Lokalizacja realizacji zadania
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, rozładunku oraz montażu przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu realizacji, tj.:
Rodzinny Ogród Działkowy „Malina”
ul. Rogoźnicka 40, 41-809 Zabrze
![]() |
2. Zakres przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie prac związanych z modernizacją i utwardzeniem terenu parkingowego o powierzchni około 350 m², w szczególności:
- Prace przygotowawcze i ziemne:
- Usunięcie darni oraz wstępna niwelacja terenu,
- Wyrównanie gruntu rodzimego,
- Wykonanie korytowania zgodnie z dokumentacją projektową.
- Wykonanie warstw konstrukcyjnych:
- Ułożenie warstwy kruszywa łamanego o frakcji 0/63 mm na grubość 40 cm,
- Ułożenie warstwy kruszywa o frakcji 0/30 mm na grubość ok. 25–30 cm,
- Wyrównanie i zagęszczenie warstw konstrukcyjnych z zastosowaniem walca drogowego.
- Zabezpieczenie placu budowy oraz przygotowanie miejsca prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP.
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami oraz dokumentacją techniczną, w tym zgodnie z załączonym przedmiarem robót (Załącznik – Przedmiar).
3. Termin realizacji
Zamówienie należy zrealizować w pełnym zakresie do dnia 30 września 2025 roku.
4. Warunki składania oferty
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty zawierającej:
- Cenę brutto obejmującą 23% VAT,
- Deklarację realizacji zamówienia w wyznaczonym terminie.
Celem zamówienia jest wykonanie utwardzenie alei ogrodowej przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej
Ogólne warunki zamówienia:
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dokument uwiarygodniający należy dołączyć do złożonej oferty);
- Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie dróg, chodników, alei o wartości minimum 50 000 zł brutto - w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego (dokument uwiarygodniający należy dołączyć do złożonej oferty);
- Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności budowlanej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych (dokumenty uwiarygodniające należy dołączyć do złożonej oferty wraz z oświadczeniem osoby o podjęciu się obowiązków w przypadku wyboru oferty);
- Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi aktualne zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami z ZUS i z Urzędu Skarbowego.
- Nie dopuszcza się do realizacji robót objętych umową przez inne podmioty niż wybrany Wykonawca (nie dopuszcza się podwykonawstwa);
- Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - .technicznych i jakościowych robót.
- Dokumentacja powykonawcza powinna być wykonana w ilości trzech egzemplarzy;
- Prace powinny być wykonane w zakresie objętym umową najpóźniej do dnia 30.09.2025r.
- Gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy od dokonania odbioru robót.
- Płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 14 dniowym terminem płatności.
- Wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny pokrywa Wykonawca.
- Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania zadania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny.
Kryterium oceny ofert:
- Cena (należy podać cenę brutto) – kryterium podstawowe.
- Udokumentowane oświadczenie (należy załączyć referencje)
- kryterium dodatkowe Termin wykonania robót – kryterium potwierdzające wskazaną datę wykonania robót.
- Oferty prosimy składać mailowo lub osobiście
Rod Malina” w Zabrzu ul. Rogoźnicka 40: adres email.rod.malina@onet.pl dnia 10. 07. 2025 roku
przesyłać lub dostarczyć osobiście na adres siedziby do dnia 10.07.2025 roku Oferty powinny zawierać dane firmy umożliwiające jej pełną identyfikację (NIP, Regon, KRS/wpis do ewidencji) i powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółów prac i wglądu do dokumentacji można uzyskać bezpośrednio pod numerem telefonu: 604828394
Prezes Zarządu ROD Malina
Mirosław Bogusławski
Załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia
Dokumenty.
![]() |
|
ogłoszenie |