ROD Górnik - wymiana bram wraz z furtkami II
Zaproszenie do złożenia ofert
W związku z brakiem rozstrzygnięcia konkursu ofert z powodu wpłynięcia jednej oferty. Zarząd ROD Górnik ponownie zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na wymianie bram wraz z furtkami oraz furtek na terenie naszego ogrodu w rejonie Leśna, Kopalniana, Boya Żeleńskiego.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem konkursu ofert jest wykonanie robót polegających na demontażu i montażu bram wjazdowych wraz z furtkami oraz furtek w ramach stalowych ze słupkami stalowymi.
Założenia inwestycyjne:
• demontaż bram wraz z furtkami
• furtek
• montaż bram z furtkami o wymiarach
3,60 m x 2 m 4 szt.
3,30 m x 2 m 1 szt.
2,65 m x 2 m 1 szt.
• montaż furtek o wymiarach
1,40 m x 2 m 2 szt.
Prace należy prowadzić z zabezpieczeniem strefy robót oraz infrastruktury ogrodowej. Wykonawca obowiązany będzie do zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót z odpowiednimi uprawnieniami, przeprowadzenia robót zgodnie z wymaganymi prawnymi oraz do spełnienia w ramach przedstawionej oferty cenowej wymagań realizacyjnych i powykonawczych.
Ofertę należy złożyć w formie kosztorysu na bazie KNR lub ofert cenowej całościowej obejmującej wykonanie wszystkich niezbędnych prac w kwocie brutto z jednoczesnym potwierdzeniem terminu.
Cel zamówienia:
Celem zamówienia jest wymiana bram z furtkami oraz furtek, wraz z niezbędnymi działaniami, pomiarami, odbiorami przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej (protokół odbioru)
Ogólne warunki zamówienia:
• Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
• Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dokument
uwiarygadniający należy dołączyć do złożonej oferty)
• Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody
Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym
zgłoszeniem przez Wykonawcę zakres robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne
w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały
• Dokumentacja odbiorcza (atesty, pomiary itd.) powinna być wykonana w ilości
dwóch egzemplarzy
• Prace powinny być wykonane w zakresie objętych umową najpóźniej do dnia
30.10.2023 r.
• Gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru
• Płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 14 dniowym terminem płatności
• Wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny pokrywa
Wykonawca
• Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania
zadania
• Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przeprowadzenia konkursu ofert lub
wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny.
Kryterium oceny ofert:
• Cena (należy podać cenę brutto) – kryterium podstawowe- 90 %
• Termin wykonania robót – kryterium potwierdzające wskazaną datę wykonania robót 10%
Oferty prosimy składać lub przesyłać na adres PZD ROD Górnik w Zabrzu ul. Poległych Górników 5/2 41-807 Zabrze do dnia 01.08.2023 r lub e-mail rodgornikzabrze@pzd.pl
Oferty powinny zawierać dane firmy umożliwiające jej pełną identyfikację (NIP, Regon, KRS/wpis do ewidencji) i powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółów prac można uzyskać bezpośrednio pod numerem telefonu 510 989 572 lub 609 158 277
Dokumenty.
przedmiar szczegółowy |
ogłoszenie |