Zaproszenie do złożenia ofert


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
ZAMÓWIENIE ZNAK 1/ZO/ZPU/25
REALIZACJA ROBOTY BUDOWLANEJ POLEGAJĄCEJ NA BUDOWIE NOWYCH PRZEWODÓW KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ ŚCIEKÓW DLA DOMU DZIAŁKOWCA NA TERENIE ROD IM. M.C. SKŁODOWSKIEJ W ZABRZU

 
(nie podlegające ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych)

 Zaproszenie określa minimalne warunki merytoryczne i formalne wymagane od Wykonawców składających ofertę, a także zasady prowadzenia postępowania.
I.
ZAMAWIAJĄCY
P.Z.D. Stowarzyszenie Ogrodowe w Warszawie, Rodzinny Ogród Działkowy im. M.C. Skłodowskiej ul. Gdańska, 41-800 Zabrze
NIP: 648 233 99 11
Regon: 007015915-05403
KRS: 0000293886
Telefon: 535 030 580
e-mail: rodsklodowskiejzabrze@pzd.pl
II.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego zaprasza do składania ofert na realizację roboty budowlanej polegającej na budowie nowych przewodów kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków dla Domu Działkowca na terenie ROD im. M.C. Skłodowskiej w Zabrzu. Budowa nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej ma na celu odbiór ścieków bytowo-gospodarczych. W związku z różnicą wysokości terenu powyższe musi odbywać się za pomocą projektowanej przepompowni ścieków. Ścieki przepompowywane będą przewodem tłocznym w górę terenu do istniejącego systemu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zlokalizowanego przy alei Korfantego.
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w skład, którego wchodzą Szczegółowa Dokumentacja Techniczna, Projekt zagospodarowania Terenu, Przedmiar.
3.
Zamawiający wymaga, aby w trakcie prowadzonych prac wykonać dokumentację zdjęciowa potwierdzającą realizację zadania. Wraz z protokołem odbioru robót należy dostarczyć dokumentację zdjęciową na pen driv-ie. Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania zdjęć za pośrednictwem e-mail, jednakże nie później niż w dniu odbioru prac.
4.
Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy równoważne, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i
2
równego traktowania wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, który powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do zapytania ofertowego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do zapytania ofertowego od minimalnych wymagań jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
5.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45 23 24 10-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej;
45 23 13 00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
45 23 24 40-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków;
45 23 24 23-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków;
45 23 2 4 10-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej;
45 33 20 00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne.
45 11 12 00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
6.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
7.
ZADANIE JEST DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW BUDŻETU MIASTA ZABRZE
III.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: nie później niż do dnia 26.09.2025r.
IV.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1.
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem szyfrowanej wiadomości e-mail na adres Zamawiającego rodsklodowskiejzabrze@pzd.pl na dodanym jako plik Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego do dnia 23.06.2025 r. do godz.12:00.
2.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
V.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERT
1.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
cena ofertowa = 100 pkt
2.
Sposób oceny ofert
Wartość punktowa poszczególnych składników zostanie ustalona na podstawie następujących obliczeń:
2.1. Składnik A – dotyczy kryterium „cena ofertowa” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium „cena ofertowa” wynosi 100 punktów)
3
najniższa cena oferty
Wartość punktowa składnika A = ------------------------------------ x 100 pkt
cena oferty badanej
Uwaga: Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
3.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
VI.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE NALEŻY DO NIEJ DOŁĄCZYĆ
1.
Kompletna oferta składa się z:
1.1.
formularza ofertowo cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, podpisanego przez osobę /y/ uprawnioną /e/,
1.2.
oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, podpisanego przez osobę /y/ uprawnioną /e/,
1.3.
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, w przypadku gdy ofertę podpisała osoba, której uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych.
2.
O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który:
2.1.
nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn podanych poniżej:
2.1.1.
będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a)
udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b)
handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c)
o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
d)
finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
4
e)
o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f)
powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g)
przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h)
o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2.1.2.
jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2.1.1;
2.1.3.
wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
2.1.4.
wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
2.1.5.
jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
2.1.6.
jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.1.7.
nie jest umieszczony na listach i nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie obowiązujących przepisów określonych w art. 7 ust. 1
5
Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (słownie: dwie) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej lub sieci wodociągowej o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
b) dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej:
jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz legitymującą się doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy/inspektora nadzoru na co najmniej 2 (słownie: dwóch) robotach budowlanych takich jak opisane w warunku dotyczącym doświadczenia wymaganego od Wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
Uwaga:
Osoba przewidziana do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musi posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) art. 12 ust. 1 pkt. 4, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Posiadane przez w/w osobę uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w zaproszeniu powinny być zgodne z ustawą Prawo Budowlane (Pb) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z
6
dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez Wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nieznajdującej się aktualnie w obrocie, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.
3.1.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
VII.
WYMOGI FORMALNE
1.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
2.
Dokumenty należy złożyć za pośrednictwem szyfrowanej wiadomości e-mail na adres Zamawiającego.
3.
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4.
Ofertę winien podpisać uprawniony przedstawiciel Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną we właściwym rejestrze odpowiednim dla formy organizacyjnej przedsiębiorstwa Wykonawcy (lub pełnomocnik):
1)
czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu;
2)
kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej.
3)
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej
4)
podpis tradycyjny, zeskanowana oferta.
5.
Złożenie niepodpisanego Formularza ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, ponieważ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6.
Złożenie oferty w sposób inny niż określony przez zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp ponieważ oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
7.
W przypadku składania oferty w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem zamawiający informuje, że formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
8.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: *.pdf *.doc *.xls *.jpg (*.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na *.pdf.
9.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji
7
elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku.
10.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub nierozstrzygnięcia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
11.
Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
12.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
13.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Otrzymanie w wyniku niniejszego postępowania ofert nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego oraz nie stanowi podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy.
VIII.
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA NA TAKICH WARUNKACH
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązuje się podpisać umowę według projektu stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
IX.
ZGODNIE Z ART. 13 UST. 1 I 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1), DALEJ „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest P.Z.D. Stowarzyszenie Ogrodowe w Warszawie, Rodzinny Ogród Działkowy im. M.C. Skłodowskiej ul. Gdańska, 41-800 Zabrze ;
2.
Inspektorem ochrony danych osobowych w Rodzinny Ogród Działkowy im. M.C. Skłodowskiej ul. Gdańska, 41-800 Zabrze jest pracownik Zamawiającego dostępny pod adresem e-mail: rodsklodowskiejzabrze@pzd.pl , telefon: 608 485 181
3.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem.
4.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
5.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia roszczeń stron wynikających z umowy.
6.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; ich niepodanie uniemożliwia przyjęcie oferty i zawarcie umowy W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7.
Posiada Pani/Pan:
a.
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b.
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
8
c.
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
8.
Nie przysługuje Pani/Panu:
a.
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b.
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c.
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
Zatwierdzona przez:
Zabrze, dnia 09.06.2025 r.
Prezes Zarządu Członek Zarządu
Adam Skolik Monika Półtorak
podpis na oryginale podpis na oryginale
……………………………………………
(podpis Kierownika Zamawiającego
lub osoby upoważnionej)

 

Dokumenty.

Wzór umowy

formularz

oferty zał1

oświadczenie

zał 2

Przedmiar ogłoszenie