Zaproszenie do złożenia ofert


Zarząd ROD „Malina” w Zabrzu

Ogłasza przetarg na realizację zadania:

Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej

Opis przedmiotu zamówienia i jego zakres wraz z wymaganiami technicznymi

 

  1. I.       Opis przedmiotu zamówienia:
    1. 1.     Przedmiot zamówienia

Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej

1. Lokalizacja realizacji zadania

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, rozładunku oraz montażu przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu realizacji, tj.

Rodzinny Ogród Działkowy „Malina”
ul. Rogoźnicka 40, 41-809 Zabrze


Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do domu działkowca.

Zakres robót obejmuje:

  • Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC o średnicy Ø160
  • Montaż czterech (4) studni kierunkowych, w tym:
    • 2 studnie z tworzywa PE o średnicy Ø425 mm z kinetą zbiorczą przystosowaną do podłączenia rur Ø160 mm oraz z włazem żeliwnym klasy A15,
    • 2 studnie o średnicy Ø600 mm wyposażone we właz żeliwny klasy D400 (dla ruchu kołowego),
  • Wykonanie wpięcia budynku do projektowanego przyłącza kanalizacyjnego,
  • Wykonanie niezbędnych wykopów i robót ziemnych, wraz z zasypką i zagęszczeniem gruntu,
  • Przeprowadzenie próby szczelności wykonanego przyłącza,

 

  • Odtworzenie terenu po zakończeniu prac,
  • Wszelkie inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania przyłącza kanalizacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wymaganiami lokalnego przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego.

 

II. Warunki techniczno-organizacyjne: 1. Rodzaj prac, które Wykonawca obowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia i jego zakres wraz z wymaganiami technicznymi. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie prace niezbędne z punktu widzenia sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia nie zagrażał mieniu i zdrowiu osób postronnym.  3. W razie konieczności Wykonawca działając w oparciu o udzielone  mu przez Zamawiającego pełnomocnictwo wykona wszelkie konieczne uzgodnienia wynikające z obowiązujących przepisów i norm w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wszystkie elementy nie ujęte w opisie przedmiotu zamówienia, a  niezbędne  do prawidłowego wykonania zadania muszą być dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę. Koszty te należy ująć w kosztach ogólnych zadania i doliczyć  do ogólnej kwoty za realizację zadania. 5. Roboty należy wykonać: 1) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami przy spełnianiu zasad BHP, przepisami prawa budowlanego, ustawy o odpadach, ustawy o ochronie przyrody,  2) przy pomocy własnego sprzętu, materiałów i przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, ważnych badaniach lekarskich i psychotechnicznych oraz przeszkolonych w zakresie przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi robotami. Wykonawca od chwili przejęcia terenu robót aż do chwili jego oddania ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie oraz terenie przyległym – graniczącym, w związku z prowadzonymi robotami. Za wszystkie takie szkody powstałe przy wykonywaniu prac objętych zamówieniem odpowiada Wykonawca. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem 2 dni roboczych za pomocą telefonu – na numer koordynatora ze strony Zamawiającego. 8. Wykonanie robót: 1) Rozpoczęcie robót nastąpi na podstawie protokołu przekazania terenu robót  w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia Zamówienia. 2) Roboty powinny być prowadzone pod stałym nadzorem osoby do tego upoważnionej – kierownika robót posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3) Wykonawca zabezpieczy na własny koszt dostęp do wszelkich potrzebnych mediów (wody, energii elektrycznej, ścieków itp.) oraz poniesie koszty ich zużycia w czasie realizacji zadania. 4) Wykonawca na własny koszt organizuje i likwiduje zaplecze robót oraz dokonuje wywozu odpadów powstałych w trakcie robót na wysypisko.  5) Wykonawca jest zobowiązany znać wszelkie przepisy wydane przez organy administracji państwowej i samorządowej, które są w jakikolwiek sposób związane z 2 robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed Zamawiającym, organami nadzoru budowlanego oraz organami kontrolnymi za ewentualne skutki powstałe w wyniku zaniedbania lub rażącego naruszenia postanowień obowiązujących przepisów. 7) Wykonawca zobowiązany jest informować koordynatora ze strony Zamawiającego o problemach i okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót  lub opóźnienie terminu zakończenia przedmiotu zamówienia. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli na każdym etapie wykonywania zamówienia przez upoważnionych przedstawicieli, co do zgodności realizacji zamówienia z jej zapisami oraz zakresem rzeczowym. 9) Polecenia Zamawiającego dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 10) Wykonawca zapewnia przez cały okres trwania robót, aż do momentu odbioru skuteczne zabezpieczenie wszystkich robót i urządzeń i pokrywa wszelkie ewentualne koszty związane z nieskutecznością zabezpieczenia. 11) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wyrządzenia szkód bez względu na przyczynę – do dokonania naprawy lub doprowadzenia do stanu właściwego na własny koszt. 12) Ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzenia robót Wykonawca winien usunąć we własnym zakresie i na własny koszt. 9. Zabezpieczenie terenu robót: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren robót z chwilą  jego przejęcia. Za zabezpieczenie materiałów i urządzeń (przed kradzieżą, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi) niezbędnych do realizacji zadania, składowanych na terenie robót odpowiada Wykonawca. 2) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywania przedmiotu umowy do czasu zakończenia prac. 10. Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót: 1) Wykonawca zobowiązany jest do przedsięwzięcia środków ograniczających wpływ prowadzonych prac na środowisko naturalne, a w szczególności: - utrzymania czystości i porządku terenu robót,  - segregacji oraz ewidencji odpadów powstałych w wyniku wykonywania robót, - gospodarowanie powstałymi odpadami zgodnie z Ustawą o odpadach. Materiały pochodzące z wykonania robót: 1) Zagospodarowanie całkowitej ilości materiału leży po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca staje się właścicielem odpadów powstałych  w trakcie realizacji zadania i zobowiązany jest do ich zagospodarowania  lub usunięcia na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu wymogów prawa,  a w szczególności: prawa budowlanego i przepisów wykonawczych do tego prawa oraz prawa dotyczącego ochrony środowiska i transportu drogowego oraz odpadów.  3) Wykonawca zapewni, aby materiały w okresie składowania na terenie robót  nie stanowiły zagrożenia oraz nie doprowadzały do zanieczyszczenia terenów prywatnych i przestrzeni publicznej. 3 4) Odpady nieszkodliwe dla środowiska uzyskane w wyniku robót należy wywieźć na wysypisko.  5) Materiały nie podlegające przyjęciu na wysypisko odpadów należy przekazać do zakładu utylizacji. 11. Transport: 1) Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do placu budowy. 12. Obowiązki Wykonawcy: 1) terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, 2) informowanie  koordynatora zamówienia o problemach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 3) wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy osób o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach oraz przeszkolonych w zakresie przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia, 4) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, 5) utrzymania porządku w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia i wokół tego miejsca, usuwania na bieżąco na własny koszt odpadów i śmieci powstałych w trakcie wykonywania robót, 6) ponoszenia odpowiedzialności za sprawy związane z bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową i z zabezpieczeniem terenu robót, w związku z prowadzonymi robotami  7) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu  technicznego i prawidłowości oznakowania przez cały czas trwania zadania, 8) używania urządzeń i sprzętów do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających dopuszczenia do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych,  9) ubezpieczanie swoich pracowników od następstw nieszczęśliwych wypadków takich jak: śmierć i trwały uszczerbek na zdrowiu, które mogą powstać  w czasie wykonywania robót objętych zamówieniem,  10) zabezpieczenia miejsce pracy w taki sposób, aby uniknąć zniszczenia mienia Zamawiającego. Za szkody powstałe w trakcie wykonywania prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca, 11) posiadania w całym okresie realizacji niezbędnych, aktualnych uprawnień, zezwoleń i umów w celu wykonania przedmiotu zamówienia, 12) powiadomienia  Zamawiającego o gotowości do odbioru  końcowego robót, 13) przedsięwzięcia środków ograniczających na środowisko naturalne, a w szczególności: - utrzymania czystości i porządku placu budowy,  wpływ prowadzonych prac  - segregacji oraz ewidencji odpadów powstałych w wyniku wykonywania robót, - gospodarowanie powstałymi odpadami zgodnie z Ustawą o odpadach. 13. Obowiązki i prawa Zamawiającego: 1) Przekazanie w ustalonym terminie terenu robót, w celu wykonania usługi na podstawie obustronnych ustaleń. 2) Udostępnienie do wglądu posiadanych dokumentacji w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy. 4 3) Prowadzenie okresowych kontroli prowadzenia usług objętych umową. 4) Dokonanie odbioru przedmiotu umowy w ustalonym trybie i terminie. 5) Dokonanie zapłaty za wykonane prace w ustalonym trybie i terminach. 14. Odbiór przedmiotu zamówienia: 1) Po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, na podstawie zawiadomienia Wykonawcy o zakończeniu prac przekazanego Zamawiającemu, zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego potwierdzony przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Obowiązek sporządzenia protokołu odbioru końcowego spoczywa na Wykonawcy. Zawartość merytoryczną jak i formę protokołu odbioru Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym, przy czym protokół powinien zawierać w szczególności: a. datę i miejsce sporządzenia, b. oznaczenie przedmiotu zamówienia, c. miejsce prowadzenia robót, d. wynagrodzenie netto za realizację zadania, e. oznaczenie numeru e-Ru i daty zawarcia zamówienia, f. wykaz osób uczestniczących w odbiorze ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, g. wskazanie czy w trakcie prac brał udział podwykonawca, h. stwierdzenie o braku uwag lub wpisanie zastrzeżeń w zakresie jakości, prawidłowości, terminowości oraz wykonaniem zgodnie z przedmiotem zamówienia, i. podpisy osób uczestniczących w odbiorze.  III. Gwarancja  Wykonawca udzieli min. 36 miesięcy gwarancji

Dodatkowe informacje dotyczące szczegółów prac i wglądu do dokumentacji można uzyskać bezpośrednio pod numerem telefonu: 604828394

Prezes Zarządu ROD Malina

Mirosław Bogusławski

 

Załączniki:

Opis przedmiotu zamówienia

Dokumenty.

Wzór umowy Warunki ogłoszenie