Zaproszenie do złożenia ofert


Zarząd ROD „Malina” w Zabrzu

Ogłasza przetarg na realizację zadania:

 Modernizacja i utwardzenie parkingu”

Opis przedmiotu zamówienia i jego zakres wraz z wymaganiami technicznymi

 

  1. I.       Opis przedmiotu zamówienia:
    1. 1.     Przedmiot zamówienia

Modernizacja i utwardzenie parkingu

1. Lokalizacja realizacji zadania

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, rozładunku oraz montażu przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu realizacji, tj.:

Rodzinny Ogród Działkowy „Malina”
ul. Rogoźnicka 40, 41-809 Zabrze

2. Zakres przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie prac związanych z modernizacją i utwardzeniem terenu parkingowego o powierzchni około 350 m², w szczególności:

  1. Prace przygotowawcze i ziemne:
    • Usunięcie darni oraz wstępna niwelacja terenu,
    • Wyrównanie gruntu rodzimego,
    • Wykonanie korytowania zgodnie z dokumentacją projektową.
  2. Wykonanie warstw konstrukcyjnych:
    • Ułożenie warstwy kruszywa łamanego o frakcji 0/63 mm na grubość 40 cm,
    • Ułożenie warstwy kruszywa o frakcji 0/30 mm na grubość ok. 25–30 cm,
    • Wyrównanie i zagęszczenie warstw konstrukcyjnych z zastosowaniem walca drogowego.
  3. Zabezpieczenie placu budowy oraz przygotowanie miejsca prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP.

Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami oraz dokumentacją techniczną, w tym zgodnie z załączonym przedmiarem robót (Załącznik – Przedmiar).

3. Termin realizacji

Zamówienie należy zrealizować w pełnym zakresie do dnia 30 września 2025 roku.

4. Warunki składania oferty

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty zawierającej:

  • Cenę brutto obejmującą 23% VAT,
  • Deklarację realizacji zamówienia w wyznaczonym terminie.

Celem zamówienia jest wykonanie utwardzenie alei ogrodowej przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej

 

Ogólne warunki zamówienia:

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dokument uwiarygodniający należy dołączyć do złożonej oferty);

-   Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie dróg, chodników, alei o wartości minimum 50 000 zł brutto - w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego (dokument uwiarygodniający należy dołączyć do złożonej oferty);

-  Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności budowlanej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych (dokumenty uwiarygodniające należy dołączyć do złożonej oferty wraz z oświadczeniem osoby o podjęciu się obowiązków w przypadku wyboru oferty);

  Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi aktualne zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami z ZUS i z Urzędu Skarbowego.

-   Nie dopuszcza się do realizacji robót objętych umową przez inne podmioty niż wybrany    Wykonawca (nie dopuszcza się podwykonawstwa);

  Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - .technicznych i jakościowych robót.

-   Dokumentacja powykonawcza powinna być wykonana w ilości trzech egzemplarzy;

-   Prace powinny być wykonane w zakresie objętym umową najpóźniej do dnia 30.09.2025r.

-   Gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy od dokonania odbioru robót.

  Płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 14 dniowym terminem płatności.

  Wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny pokrywa Wykonawca.

-   Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania zadania.

-   Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny.

Kryterium oceny ofert:

 Cena (należy podać cenę brutto) – kryterium podstawowe.

-  Udokumentowane oświadczenie (należy załączyć referencje)

-  kryterium dodatkowe Termin wykonania robót – kryterium potwierdzające wskazaną datę wykonania robót.

-  Oferty prosimy składać mailowo lub osobiście

Rod Malina” w Zabrzu ul. Rogoźnicka 40:  adres email.rod.malina@onet.pl  dnia 10. 07. 2025 roku  

przesyłać lub dostarczyć osobiście na adres siedziby do dnia 10.07.2025 roku Oferty powinny zawierać dane firmy umożliwiające jej pełną identyfikację (NIP, Regon, KRS/wpis do ewidencji) i powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy

 

Dodatkowe informacje dotyczące szczegółów prac i wglądu do dokumentacji można uzyskać bezpośrednio pod numerem telefonu: 604828394

Prezes Zarządu ROD Malina

Mirosław Bogusławski

Załączniki:

Opis przedmiotu zamówienia

Dokumenty.



ogłoszenie